Laadimiseks enne koormust - Jan Reimann

05.01.2015 - 19:35

jan.png
"Enne uut hooaega on ikka hea katsetada uusi lahendusi trennis ja võistlustel toitumiseks. Nii ma jõudsingi „Enervit Pre Sport“ juurde, mida kasutatakse süsivesikute laadimiseks enne koormust. Parima lahenduse leidsin kui süüa 2h enne pikka treeningut 2 apelsini maitselist Pre Sporti ja lisaks veel 30min enne koormust 1 koola maitseline (sisaldab 50mg kofeiini). Kehas on kohe selline mõnus boost ja kofeiin annab viimase särtsu paremaks keskendumiseks. Koola Pre Sport on abiks olnud ka mõnedel hommikutel kui uni on silmas aga ujuma on ikkagi vaja minna."
- Jan Reimann
 
Enervit Pre Sport on apelsini või colamaitseline süsivesikutel baseeruv energialisand, mida kasutatakse enne rasket pikaajalist füüsilist koormust. Pre Sport on rasvavaba ja 30% tootes olevatest süsivesikutest on isomaltoos. Erinevalt teistest süsivesikutest suureneb veresuhkru tase isomaltoosi tarbimise järgselt aeglasemalt mida vastupidavus spordi just vaja on. See on esimene niisuguste omadustega tahke toit kasutamiseks sportimise eel. Tõhusaks energia varumiseks võta 1-2 źeleed, 1-2 tundi enne füüsilist pingutust.
Link tootele Enervit Pre Sport